Як встановити фурнітуру для відкатних воріт?

Кожен елемент фурнітури займає своє місце у всій відкатній системі і забезпечує її надійне функціонування. Так направляючий профіль і роликові опори утворюють консоль, за допомогою якої ворота рухаються, переміщаючись уздовж паркану. Верхні підтримуючі ролики необхідні, щоб утримувати стулку строго вертикально і не дати їй завалиться набік. Вловлювачі (верхній і нижній) використовуються для утримування воріт коли ті закриті, а точніше щоб не дати стулці битися під час сильного пориву вітру. Накатний (кінцевий) ролик допомагає стулці плавно накочуватися на нижню пастку, щоб та перейняла на себе хоча б частину навантаження від ваги стулки з роликових кареток на себе. Ну і заглушка закриває краї профілю, щоб в нього не набилося різного роду сміття.

Монтаж комплектуючих

Починають монтаж фурнітури з приварювання до нижньої заготовки для каркаса направляючого профілю. Приварюють його не суцільним швом, а прихватками по 7 см з кожного боку в шаховому порядку. Якщо заварити суцільну, то напрямну поведе і ворота не будуть рухатися нормально. До того ж, роликові каретки може і зовсім заклинити. Перед зварювальними роботами направляючу потрібно покрити ґрунтовкою, а потім все пофарбувати під колір воріт.

Далі можна почати монтувати роликові опори. Для цього спеціально бетонують шматок швелера, який по довжині повинен бути не менше половини ширини отвору під ворота. Опори можна приварювати безпосередньо до швелеру або ж використовувати спеціальні монтажні пластини. У другому випадку монтаж полегшується, та ще якщо виникне необхідність регулювання висоти, то це завжди можна буде зробити використавши болти, які розміщені на цих регулювальних пластинах.

При монтажі роликових кареток на регулювальні пластини спочатку кріплять до швелеру, розташувавши їх на максимально допустимій відстані одна від одної. Далі на болти, які стирчать з цих пластин (їх по чотири на кожній) прикручують гайки, а потім роликові каретки. Завершують складання прикрутивши ще одні гайки зверху. Перевіряємо хід стулки і якщо щось не так, то регулюємо висоту розміщення опор саме за допомогою гайок. Також в подальшому можна буде все відрегулювати, якщо ворота просядуть.

Якщо монтувати роликові каретки без використання цих пластин, то монтаж може затягнутися. Розберемо етапи монтажу при даному варіанті. Отже, спочатку каретки вставляють всередину профілю, а потім розміщують на максимально допустимій відстані одна від одної (на скільки це дозволяє довжина забетонованого швелера). Далі їх основу прихоплюють до цієї заставної. Перевіряють як тихо рухаються ворота і чи немає при цьому проблем. Якщо ж проблеми є, то опори зрізають, виставляють заново, прихоплюють. І це все робиться до тих пір, поки не виправляться всі недоліки.

Щоб закріпити верхню підтримуючу пластину необхідно наварити на заставні або ж на сам стовп (якщо він металевий) нащільник. Такий же наварюємо на протилежний стовп.

На цей нащільник зверху приварюють дану металеву пластину, а потім вже в отвори на ній вкручують ролики. Якщо на пластині два ролика, в нащілнику можна вирізати отвір, щоб мінімізувати щілину.

На протилежному нащільнику зверху приварюють верхній уловлювач, а нижній – знизу. При установці нижнього уловлювача варто врахувати, що при наїзді на нього стулка повинна підніматися на пару міліметрів.

Далі вставляємо в направляти накатної ролик і прикручуємо його гайками на ньому. Завершуємо установку фурнітури, закривши торці заглушками. Якщо кінцевий ролик має відбійник, то використовують тільки одну.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *